Isac och hästarna
Barn och man följde med till stallet igår för att fixa lite småsaker. Bland annat ett par lampor som inte fungerat och boxdörren som Pepper lyckats lyfta så att översta gångjärnet hoppat av… Innan dess han jag och Maria rida en vända på Bunny och Calinka och hittade en ny, lagom runda för unghästarna. Dessutom fungerade det perfekt att ha med Mika. Maria bekräftade min tidigare känsla – det finns fart i Bunny. Percy såg bättre ut, men får vila lite.
Today the plan is to take a walk with Pepper and Mika and maybe do some trick training and cuddle with the others.
![]() |
| I tried to get a picture of Percy’s coat texture, it is different lengths of the fur in the middle of the dapples and at the edges… |







Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!